oktober 01, 2008

The Horror Nipples

The Horror Nipples


För ett halvår sedan såg jag två snubbar i Handen som jag bedömde vara 100 Strangers Project material. Jag stoppade killarna och frågade om jag fick ta en bild. Det här är Svulf och Lasse. Svulf bor i Rågsved men kommer ursprungligen från Värmland. Lasse kommer från Stockholm, och bor i Hammarby Sjöstad. Dom spelar i ett band. The Horror Nipples. Vad lirar ni för typ av musik frågade jag. Psychobilly var svaret. Lasse (med solglasögonen), spelar gitarr, och Svulf sjunger och spelar gitarr. Med ett sånt namn så borde dom slå igenom när som helst. Om ni vill höra ett par låtar så kolla in deras MySpace-sida. Det här var min 18 bild för projektet. Resten kan ni se här. Anledningen till att jag ligger sex månader efter med att lägga ut bilderna här är att jag har fokuserat mer på flickr och min dagliga fotoblogg.

Inga kommentarer: