september 08, 2005

UFO? Nej en fågel!

Det finns ett litet ställe i Nedersta som jag passerar på cykel ett par gånger i veckan. Jag tror att huset i fråga Nedersta Gård som är 700 år gammalt. Det är en grusväg som heter Stabergsvägen. I dag på eftermiddagen stannade jag till för att ta en bild. Efter att ha fixat till bilden i datorn var jag väldigt nöjd med resultatet, det var bara en liten liten detalj som störde. När jag tittade närmare efter såg jag att det nog var ett UFO! För att se det måste man se bilden i originalstorlek.
Beautiful scenery...

Jag frågade Clas Svahn på UFO-Sverige vad det kunde vara, här är hans svar: Hej, Stefan!
Ja, den var ju inte stor men efter vad jag kan se så är det nog en fågel du
har fångat. UFO-Sverige får in massor av liknande bilder och det verkar som
om de nya digitalkamerorna har en förmåga att göra små tefat av flygande
fåglar. Jag har själv tagit liknande bilder.
Så mitt tips är en fågel.

Inga kommentarer: